Selecteer een pagina

Begin oktober ben ik voor het eerst samen met mijn man op vakantie geweest. Dit was voor ons de eerste keer samen zonder ons meisje, wat mij inspireerde hierover te schrijven. Samen met manlief vloog ik naar de Spaanse zon, waar we  zijn verjaardag mochten vieren. We wandelen en stonden stil bij het afgelopen jaar. Dronken cocktails aan zee, liepen langs de kust en hadden we de grootste lol samen.

De wekker ging erg vroeg, afgelopen donderdagnacht. Normaal sta ik niet te springen om mijn bed uit te komen om 4:00 uur, maar dit keer wel. Dit werd de eerste keer dat ik samen met mijn man op vakantie zou gaan, zonder onze dochter Abigaïl. Ik had haar donderdag bij haar opa en oma gebracht om te logeren. Ik wist zeker dat ze in goede handen zou zijn bij mijn ouders. We vlogen in de vroege morgen richting de Spaanse zon. In de autorit naar het vliegveld fantaseerde ik al over de weersverwachting op de plaats van bestemming. Zonnig, droog en lokaal 25 graden ( al zag ik dat in Nederland het weer er ook goed uitzag). Ik had mijn wintercollectie eerlijk gezegd  al een week in mijn kledingkast hangen en mijn zomercollectie netjes opgeborgen in IKEA boxen( erg handige oplossing voor je kleding, boeken en eigen alles) op zolder. Dus, toen ik mijn koffer ging inpakken, voor Mallorca, heb ik eerst mijn zomerjurkje, wat shirts, mijn spijkerbroekje en bikini te voor schijn gehaald. Gewapend met mijn koffer vol zomers goed liep ik donderdagnacht aan de hand van manlief het vliegveld op. Na de security (inchecken kan tegenwoordig online) kochten we een kopje thee voor mij en voor mijn man een koffie en zochten we een plekje op onze warme drankjes te nuttigen. Ik zag een plekje aan een tafeltje bij andere vakantiegangers,  maar daar konden we echt niet zitten hoor, was hun reactie. Uiteindelijk vonden we verder op een tafeltje en ploften neer.
‘Life is about moments. Don’t wait for them, create them’ stond er op mijn  theezakje van pickwick slow tea. Deze thee serveer ik ook in mijn schoonheidssalon, de teksten zijn inspirerend en de thee erg goed van kwaliteit. Tijdens mijn thee-momentje vroeg een stel of ze bij ons aan tafel mochten zitten. Natuurlijk! De tafel is niet van ons dus ga zitten was onze reactie, hoe mee zielen,  hoe meer fun, zegt het spreekwoord, immers. We kregen een gesprek over kinderen. We vertelden dat we voor het eerst op vakantie gingen zonder ons kind. Deze mensen prezen ons hiervoor en vertelde uit eigen ervaring, dit al zestien jaar te doen. Dit keer vlogen ze met z’n tweeën naar Ibiza.

Na de gezellige vlucht landen we na 2 uur en 5 minuten op Spaanse grond. Frisse lucht, blauw lucht en.. de uitlaatgassen-bus- lucht op de parkeerplaats voor de AirPort. Tijdens het wachten op onze bus schakelde ik mijn vliegtuigstand uit ontving ik direct een foto van Abigaïl, met een glimlach van oor tot oor en wat eendjes op de achtergrond.
Onder de foto de tekst “ ze heeft veel plezier en is de eendjes aan het voeren, liefs (O)mamma”.
Onze  bus arriveerde en de busreis naar ons hotel kon beginnen De buschauffeur  reed snoeihard over piepkleine weggetjes en moest op plekken keren én in z’n achteruit gaan, waarvan je bij jezelf denkt “dat red ‘ie nooit” en bracht ons uiteindelijk veilig bij het hotel. Voor het eerst je hotelkamer zien en binnenlopen. Dan kan zo’n fijn moment zijn of tegenvallen. We kregen de hotelpas ( i.p.v. sleutel) en ik opende de deur van onze hotelkamer. Het eerste wat ik zag was één zee van blauw gedecoreerde kamer, echt alles was in oceaanblauw, zelfs het glazen douchewand in de badkamer en de spotjes/ lampjes. Ik liep richting het raam, opende de blauwe gestreepte gordijnen en zag nog meer blauw…de blauwe zee. Yes, Zeezicht! Wat een prachtig uitzicht en het geluid van de golven die tegen de rotsten slaat. Fotomomentje! Ik ben dol op foto’s, het maken van foto’s en op de foto gezet worden. Ik ben visueel ingesteld en hecht veel waarde aan het vastleggen van momenten zodat ik weer fotoboeken kan maken, mijn moeder, zusjes en vriendinnen foto’s kan sturen en ik mijn insta en Facebook weer kan inspireren met met foto’s en quotes. Ik kreeg vooral veel reacties waar ik mijn kind had gelaten toen ik de foto postte met daaronder de tekst “My love for you is deeper than the ocean”. De één vond het “knap” en de ander “luxe”.  Weet je, ik denk, nee ik weet zeker dat ik een leukere moeder ben voor ons meisje als ik samen-tijd met mijn man plan.

Have some fun!
Ter ere van de verjaardag van mijn man kozen we ervoor dit samen te vieren, tijdens een vakantie op Mallorca. Het is een intensief en bewogen jaar geweest voor ons. Een jaar geleden, in oktober, werd onze liefdesbaby geboren. Wat zijn we blij met haar en wat een nieuwe soort liefde je voor je eigen vlees en bloed krijgt is gewoon onbeschrijfelijk. In dit jaar ben ik ziek geworden en kan ik helaas minder dan dat ik voor mijn zwangerschap kon doen. Dit doet pijn, want ik was altijd iemand die vol plannen en ideeën zat en eigenlijk nog steeds zit. Ik richt mij graag op de schoonheid van de dingen die wel mooi zijn, wel goed gaan, zijn en wat ik nog wel kan. Op vakantie gaan met mijn man, bijvoorbeeld, haha! Mijn man is mijn steun en toeverlaat en mijn rots in de branding. Daarnaast haal ik de kracht uit mijn geloof in Jezus Christus. Hij zegt “ in zwakheid ben je sterk” en “ behandel je naasten, áls jezelf”. Dus ben ik heerlijk op vakantie geweest met mijn grote liefde, hebben we samen de grootste lol beleeft en ben ik weer opgeladen, zodat ik de liefste moeder kan zien voor mijn dochter.  Life is too short to worry about what others think or say about you. Have  some fun and give theme someting to talk about!

Let op

Hey Beauty,

Ik heb voorlopig helaas geen ruimte  in mijn agenda voor nieuwe klanten. Houd mijn website in gaten voor eventuele nieuwe aanmeldingen.

Alleen voor BRUIDSMAKE-UP heb ik nog ruimte in de salon.